خرید موکت اتاق خوابی و تشریفاتی

سه شنبه 26 مرداد 1400
18:15
هومن
خرید موکت اتاق خوابی و تشریفاتی

قبل از خرید موکت جدید ، انتظارات خود را مشخص کنید. انواع موکت برای هر خانه و مناسبت وجود دارد. در اینجا چند س questionsال وجود دارد تا مشخص شود که موکت برای خانه شما بیشترین اهمیت را دارد:

به چه نوع موکتی نیاز دارید؟ آیا به چیزی نیاز دارید که بتواند خانواده فعال شما یا حتی حیوانات خانگی شما را اداره کند؟ و این موکت در کجا قرار خواهد گرفت؟ هنگامی که نیازهای اساسی خود را مشخص کردید ، راحت تر می توانید موکت را در سبک و رنگ مناسب برای نشان دادن سلیقه خود باریک کنید.
آیا سبک و رنگ مد نظر دارید؟ این که آیا شما به دنبال جدیدترین رنگ ها و الگوهای موکت هستید یا یک کلاسیک جاودانه ، مهم است بدانید که به دنبال چه ظاهری هستید. با این کار حرکت در صدها سبک و رنگ ما آسان تر می شود.
کوسن موکت چطور؟ قیمت موکت اتاق خواب مناسب راحتی موکت شما را افزایش می دهد و به جلوگیری از ظهور مجدد لکه ها برای تمیز کردن آسان کمک می کند.
چه زمانی به موکت جدید خود نیاز دارید؟ آیا به سرعت به آن احتیاج دارید یا وقت دارید؟
چقدر دوست داری خرج کنی؟ فقط به یاد داشته باشید که کل بودجه شما باید شامل موکت ، کوسن و نصب باشد. می توانید از ماشین حساب اندازه گیری موکت ما برای تخمین پروژه خود استفاده کنید.
در مورد زمان بندی نصب خود چطور؟ پس از انتخاب موکت جدید خود ، Lowe's می تواند نصب را برنامه ریزی کند. نصب صحیح از ماندگاری موکت شما اطمینان حاصل می کند. با مراجعه به صفحه نصب و راه اندازی موکت Lowe’s ، می توانید آنچه در هنگام نصب امروز انتظار می رود را مشاهده کنید.
چگونه باید از موکت جدید خود مراقبت کنم؟ این که آیا موکت شما باید در برابر ترافیک سنگین یا سبک پا بایستد ، مراقبت مناسب باعث می شود کیفیت ، ظاهر و ظاهر آن تا سالهای آینده دوام بیاورد. علاوه بر این ، تمیز کردن موکت به صورت حرفه ای طبق ضمانت نامه شما باعث می شود که موکت شما طولانی تر به نظر برسد و پوشش گارانتی شما معتبر خواهد بود. بروشور گارانتی محدود STAINMASTER® خود را بررسی کنید تا ببینید چه نوع مراقبت مورد نیاز است.
گارانتی چطور؟ گاهی اوقات تصادفات رخ می دهد. اطمینان حاصل کنید که ضمانت خود را درک کرده اید و موکت خود را ثبت کنید تا بهترین پوشش را داشته باشید.
آیا آماده دریافت نقل قول هستید؟ اگر چنین است ، از امروز با برنامه ریزی اندازه گیری کف خانه خود شروع کنید.

برای راهنمایی بیشتر ، PDF راهنمای خرید موکت ما را بارگیری کنید.
خرید موکت و کاشی موکت
موکت و حصیر منطقه خرید کنید
ابزار و لوازم جانبی موکت را خریداری کنید
موکت Lowe’s و STAINMASTER®
Lowe's به طور انحصاری STAINMASTER® Carpet را برای برآوردن نیازهای طراحی خانه شما می فروشد. بیش از 30 سال است که موکت STAINMASTER® برای نحوه زندگی شما طراحی شده است زیرا در برابر لکه و خاک مقاوم است ، تمیز شدن سریع و آسان و دوام برای عملکرد اثبات شده است. در واقع ، STAINMASTER® موکت های خود را بالاتر از استاندارد صنعت آزمایش می کند تا اطمینان حاصل شود که می توانند در مواقعی که بیشترین اهمیت را دارد اجرا کنند. امروزه ، STAINMASTER® نه تنها شناخته شده ترین مارک در موکت است ، بلکه مورد اعتمادترین است (ردیاب مارک Hall & Partners STAINMASTER® ژانویه - ژوئن 2020).

ما می دانیم که برای هر خانواده یک موکت STAINMASTER® وجود دارد. از موکت آسان تمیز که برای خانواده ها مناسب است تا گزینه های بسیار بادوام که نیاز حیوانات خانگی شما را برآورده می کند ، ما یک موکت شیک فقط برای شما داریم. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ضمانت رضایت مشتری STAINMASTER® پیدا کنید.

موکت STAINMASTER® PetProtect®
لوگوی Stainmaster Pet Protect.
موکت STAINMASTER® PetProtect® ساخته شده از الیاف نایلون 6،6 رنگ آمیزی محلول-یکی از با دوام ترین الیاف در صنعت-به گونه ای طراحی شده است که هیچ فضایی خارج از محدوده نیست. خانواده ، دوستان و حامیان مورد اعتماد آزاد هستند که از زندگی لذت ببرند. این به این دلیل است که:

در برابر سخت ترین لکه های حیوان خانگی مقاومت می کند
دارای دوام بی نظیر
موهای حیوان خانگی را به راحتی در هنگام جاروبرقی آزاد می کند
وقتی با کوسن موکت STAINMASTER® قیمت موکت تشریفاتی را تمیز می کنید ، بوی حیوانات خانگی را کاهش می دهد
هزینه هر فوت مربع 1 تا 5 دلار است

موکت STAINMASTER® Signature
آرم Stainmaster Signature.
موکت STAINMASTER® Signature exclusively که منحصراً در Lowe's ساخته شده و با انواع الیاف ساخته شده است ، برای شلوغ ترین لحظات زندگی ساخته شده است. این می تواند فعالیت های روزمره در خانه شما را اداره کند زیرا:

دارای لکه و مقاومت فوق العاده در برابر خاک
فوق العاده بادوام است
هزینه هر فوت مربع 1 تا 6 دلار است

موکت STAINMASTER Essentials
لوگوی Stainmaster Essentials.
موکت STAINMASTER Essentials® ، منحصراً در Lowe's و ساخته شده از الیاف پلی استر ، برای مناطق کم تردد در خانه عالی است. اگر به دنبال حفاظت معتبر STAINMASTER® با ارزش خوب هستید ، این موکت برای شما مناسب است زیرا:

در برابر لکه های غذا و نوشیدنی مقاومت می کند.
هزینه هر فوت مربع 1 تا 4 دلار است

نمونه موکت
نمای نزدیک صندلی روی موکت بژ.
هنگامی که لیست موکت خود را محدود کردید ، می توانید نمونه های موکت را از Lowes.com سفارش دهید تا ببینید موکت ما در فضای شما چگونه به نظر می رسد.
شرایط موکت
یک لبه موکت بژ تا شده است و پرده موکت Stainmaster نمایان می شود.
همانطور که به دنبال موکت کامل خود هستید ، درک اصطلاحات موکت زیر بسیار مهم است:

فیبر: این خود مواد موکت است. الیاف منفرد به هم می چسبند و نخ دو ، سه یا چهار لایه ایجاد می کنند که سپس به یک پشت بافته متصل می شود.

به ارتفاع فیبر اشاره دارد و همچنین به عنوان صورت یا چرت زدن نیز نامیده می شود.
تراکم: این اندازه گیری میزان تراکم رشته های فیبر با یکدیگر است. هرچه تراکم بیشتر باشد ، موکت قوی تر است.
وزن صورت: وزن صورت به میزان فیبر موجود در سطح موکت اشاره دارد. به طور کلی ، وزن بالای صورت در موکت شما به این معنی است که راحت تر و با دوام تر خواهد بود.
بافت: از سبکی ناشی می شود که در آن انواع الیاف موکت و کاربرد های آن حلقه شده ، پیچ خورده یا بریده می شوند. این امر ظاهر و ظاهر موکت را تعیین می کند و نقش زیادی در دوام آن دارد.
پیچ و تاب: پیچ و تاب به تعداد دفعات چرخش الیاف در طول 1 اینچ اشاره دارد. تعداد پیچ ​​و تاب بیشتر معمولاً انعطاف پذیرتر است و در برابر تردد و خرد شدن بهتر مقاومت می کند.
PAR Rating: این مقیاس 1 تا 5 برای عملکرد ، ظاهر و حفظ است. هرچه این عدد بیشتر باشد ، ظاهر آن به راحتی حفظ می شود.
الیاف موکت
شخصی که یک مربع موکت را برای نشان دادن ساختار الیاف در دست گرفته است.
اکثر موکت های تولید شده در ایالات متحده حاوی یکی از چهار الیاف اصلی موکت مسکونی هستند: نایلون ، تری اکستا ، پلی استر و پلی پروپیلن یا الفین.

نایلون یکی از متداول ترین مواد موکت است. این یک الیاف بسیار بادوام است و آن را برای مناطق پر تردد و همچنین تمیز کردن و نگهداری آسان انتخاب عالی می کند.
Triexta یک نخ موکت جدیدتر است که به دلیل دوام و مقاومت در برابر لکه مشهور است.
پلی استر به اندازه نایلون مقاوم نیست ، اما در برابر لکه مقاوم است.
الفین یا پلی پروپیلن به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و کپک در ابتدا برای موکت و زیرزمینهای بیرونی طراحی شده بود.
اگرچه در خانه شما قابل مشاهده نیست ، اما بالشتک موکت برای عملکرد موکت شما بسیار مهم است. کوسن موکت مناسب راحتی موکت شما را افزایش می دهد و به جلوگیری از ظهور مجدد لکه ها برای تمیز کردن آسان کمک می کند. علاوه بر این ، پشتی مناسب پا را محکم می کند ، از سرما و سر و صدا عایق می کند و عمر موکت را افزایش می دهد.

کوسن موکت STAINMASTER® در Lowe دارای یک مانع رطوبت قابل تنفس اختصاصی است که هنگام جفت شدن با موکت STAINMASTER® مانع از رشد کپک و کپک می شود. همچنین ، وقتی با موکت STAINMASTER® PetProtect® جفت می شود ، پس از تمیز کردن کامل به کاهش بوی حیوانات کمک می کند. یک متخصص کفپوش Lowe می تواند در انتخاب کوسن مناسب به نیاز کفپوش شما کمک کند. هزینه کوسن موکت STAINMASTER® موکت تقریباً 1 دلار در فوت مربع است.

خرید روکش موکت
نصب موکت
پس از تحقیق ، نمونه برداری و انتخاب بهترین موکت برای فضای خود ، زمان آن رسیده است که کفپوش های خود را اندازه گیری کرده و قیمت دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در روز نصب انتظار دارید و همچنین اینکه چگونه می توانید برای ورود موکت جدید خود را آماده کنید ، به صفحه نصب موکت ما مراجعه کنید.

کاشی موکت
کاشی موکت چسب دار یا لایه بردار یک گزینه مناسب برای کفپوش DIY است. سیستم چسبندگی موکت را در جای خود نگه می دارد و پیچ خوردگی را از بین می برد. و از آنجا که کاشی همه کاره است ، خرید روکش موکت جداگانه ضروری نیست. هزینه کاشی موکت معمولاً بین 1 تا 3 دلار برای هر فوت مربع متغیر است.

خرید کاشی موکت
مراقبت از موکت
پسر جوانی با پیراهن قرمز روی موکت بژ کنار سگ سفید خوابیده است.
چه موکت شما نیاز به ایستادن در برابر ترافیک سنگین یا بسیار سبک داشته باشد ، مراقبت مناسب باعث می شود کیفیت ، ظاهر و ظاهر آن تا سالهای آینده دوام بیاورد. این مراحل ساده را دنبال کنید تا زیبایی ، ضمانت و عمر موکت خود را حفظ کنید:

مرتباً جاروبرقی بکشید.
فوراً نشت ها را تمیز کنید.
گهگاه مبلمان را مرتب کنید.

منبع : https://www.lowes.com/n/buying-guide/carpet-buying-guide


موضوعات: موکت,
[ بازدید : 532 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین دیزاینر ایران شوید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]